30 maart, van Addo naar Knysna - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ans Verstraeten - WaarBenJij.nu 30 maart, van Addo naar Knysna - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ans Verstraeten - WaarBenJij.nu

30 maart, van Addo naar Knysna

Blijf op de hoogte en volg Ans

30 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag weer een lange rit voor de boeg. Na het omtbijt afscheid genomen van Jack die vanochtend al voor onze hut lag, klaar om weer te spelen. Naar knysna is ongeveer 350 km, onderweg zijn we gestopt in het Tsitsikamma park. Dit ligt aan de kust en je kunt er heerlijk genieten van de zee die met geweld tegen de kust opbotst. We hebben de wandeling naar storms mouth met de hangbrug gedaan. Een in km niet zo'n lange wandeling maar met wat aardige klimmetjes er in zorgt het toch voor een leuke inspanning. De hangbrug is bijzonder om over heen te wandelen.

In dit park hebben we ook onze eerste dassies gezien. Leuke beestjes die je ook op de tafelberg kan zien. Ook in dit gebied weer aardig wat bavianen.

In Knysna rustig onze koffers in het guesthouse gezet en daarna naar waterfront gewandeld (10 min ) om daar te genieten van verse coastal oysters, garnaleen, mosselen en heek. Het eten is zuid afrika is erg goed. Dat wordt dieten als we terug zijn.

Verder is alles op zondag op tijd gesloten.