31 maart, drie sanctuaries en knysna - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ans Verstraeten - WaarBenJij.nu 31 maart, drie sanctuaries en knysna - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ans Verstraeten - WaarBenJij.nu

31 maart, drie sanctuaries en knysna

Blijf op de hoogte en volg Ans

31 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

In de buurt van Knysna liggen drie parken die aan vogels, apen en grote katten gewijd zijn. Omdat ze alledrie dicht bij elkaar liggen hebben we ze een bezoekje aangedaan.
In de birds of eden vliegen de vogels in een grote voliere om je heen. In monkeyland loop je met een gids tussen de apen, die zich weinig aantrekken van de kijkende 'apen'.
In jakuni dat vorig jaar naar Knysna verhuisd is, leven 35 katten. Ze moeten natuurlijk achter hekwerk, dat is voor de foto's minder. Ook hier leidt een gids je door het park.

Eind van de middag zijn we naar the Heads gereden. Een van de rotsen die aan weerszijde van de lagune liggen. Prachtig uitzicht, vanwaar we een leuk restaurantje spotten met uitzicht over de indische oceaan.

Morgen een rit van vijf uur naar Stellenbosch, het allerlaatste deel van onze reis......